عضو شورای شهر تبریز در خصوص انتخابات هیأت رئیس شورا که فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود، گفت: مهم نیست چه کسی رئیس می‌شود، معتقدم باید حساسیت و تمرکز به جای اشخاص، بر روی انتخاب راه و مسیر شورا باشد.
سعید نیکوخصلت در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در خصوص رایزنی‌های انجام شده برای انتخابات هیأت رئیسه، اظهار کرد: تمام تلاشمان برای گفت‌وگو، صلح، دوستی و منافع شهر است و بنده نیز تمام تلاشم را برای تقویت اشتراکات و رسیدن به توافق و وفاق انجام داده‌ام.
وی ادامه داد: اطمینان دارم اعضاء و پیشکسوتان شورا بهترین راه را انتخاب خواهند کرد و امیدوارم برای اینکه کارها با سرعت پیش رود، اعضای شورا با یکدیگر در تعامل باشند؛ البته وضعیت اقتصادی، معیشتی و کسب و کار جامعه ایجاب می‌کند که در شورای شهر وفاق باشد.
نیکوخصلت در خصوص این سوال که «گفته می‌شود رأی شما در انتخاب رئیس شورا تعیین کننده است، نظر شما در این خصوص چه چیزی است؟»، بیان کرد: رای تمام اعضای 13 نفره شورا تعیین کننده است، انرژی بیشتری بنده برای رسیدن به وفاق و دوستی بوده و امیدوارم توافقات حاصل شود.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا احتمال وجود تغییرات گسترده در ترکیب هیئت رئیسه کنونی وجود دارد یا نه؟ گفت: امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد.
این عضو شورا با بیان اینکه توافقات اولیه انجام شده و گفت‌وگوی 13 نفره وجود دارد، تصریح کرد: گفت‌وگوی نهایی در حال انجام است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.