به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، زاهد محمودی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا در طول یک هفته عملکرد دولت و دولتمردان برای مردم تبیین شود.
وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت تبیین مسیر سخت و دشوار دولت‌ های جوشیده از انقلاب اسلامی و مجاهدت‌ های دولتمردان جمهوری اسلامی است، افزود: امسال شورای اطلاع‌ رسانی دولت، شعار شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی را به‌ عنوان شعار هفته دولت انتخاب کرده و در این هفته پروژه‌ های مختلفی هم‌ زمان با سراسر کشور در شهرستان اهر به بهره‌ برداری می‌ رسد.
محمودی در خصوص طرح های هفته دولت گفت: افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی دهیاران بخش مرکزی، اعطای سند مالکیت واحدهای مسکونی روستایی، افتتاح چند واحد مسکونی روستایی از محل مقاوم‌ سازی، افتتاح ساختمان روستا مهد، صدور پروانه ساختمانی با تخفیف ویژه، روکش آسفالت محور اهر ـ کلیبر و اهر – مشگین شهر از جمله طرح هاست.
وی ادامه داد: آب‌ رسانی به روستاهای بخش مرکزی، افتتاح سیلوی آرد کیارش، افتتاح پارک‌ های ولایت، آتالار و بهرام‌ آباد، افتتاح سالن بزرگ ورزش باستانی اهر، افتتاح ستاد مرکز بهداشت و درمان اهر، افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و آغاز اجرای آسفالت راه‌ های روستایی نقدوز، دغلیان سفلی و چند طرح دیگر از جمله پروژه‌های قابل‌ افتتاح هفته دولت در شهرستان اهر هستند.
شهرستان اهر یکی از شهرستان‌های آذربایجان شرقی است که جمعیت آن بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1390 در حدود 128 هزار نفر است که 92 هزار نفر در شهر اهر و 36 هزار نفر در روستاها ساکن هستند.
6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.