مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد: همزمان با هفته دولت 96 پروژه در شرکت توزیع نیروی برق تبریز افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عادل کاظمی گفت: این پروژه‌ها با اعتبار حدود  300 میلیارد ریال در حوزه عملیاتی این شرکت اجرا شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اظهار کرد: تعداد 80 مورد از این پروژه‌ها در شهرستان تبریز با اعتبار بیش از 250 میلیارد ریال، هشت پروژه در شهرستان آذرشهر با اعتبار بیش از 14 میلیارد ریال و هشت پروژه در شهرستان اسکو با اعتبار بیش از 35 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.   وی با اشاره به  پروژه‌های برق شهر تبریز، ترانسفورماتورهای هوایی را یکی از قابل توجه ترین پروژه‌های این شهر خواند و گفت: 42 دستگاه ترانسفورماتور هوایی مابین پست‌های مجاور به ارزش 42 میلیارد ریال، جهت کاهش بار نصب شده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، از احداث ساختمان اداری برق سهند خبر داد و گفت: این پروژه با  هزینه 15 میلیارد ریال یکی از مهمترین پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان اسکو است.
کاظمی یادآور شد: تجهیز سوئیچ‌خانه‌های شماره یک و دو شهرک شهید سلیمی با اختصاص اعتباری بر سه میلیارد ریال از جمله پروژه‌های  شهرستان آذرشهر است. 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.