با نصب و راه اندازی چهار دستگاه پست برق هوایی در حوزه امور برق روشنایی، افت ولتاژ برخی مناطق برطرف شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعلام این خبر، اظهار کرد: این چهار پست هوایی در مجموع  موجب افزایش 1430 کیلو ولت آمپری ظرفیت پست‌های امور برق روشنایی شده است. 
 عادل کاظمی با بیان این‌که پست‌های پربار به طور عمده در مناطق متراکم شهری و بافت فرسوده واقع شده اند، افزود: در این مناطق امکان ایجاد و توسعه پست های زمینی وجود ندارد و به همین منظور، اخیراً جهت کاهش و تعدیل بار پست های پربار استفاده از پست های هوایی در دستور کار قرار گرفته است. 
 وی ادامه داد: پست‌های مذکور در خیابان رضا نژاد، خیابان امام(ره)، خیابان صدرالشعرا و خیابان منتظری نصب شده و احتمال قطعی‌های حفاظتی ناشی از پر باری پست های همجوار خود را مرتفع کرده است. 
 وی با اشاره به این‌که نصب این پست‌ها نیازمند مجوزهای خاصی از ارگان‌ها بود، بیان کرد: ادارات مرتبط با این موضوع از جمله استانداری آذربایجان شرقی، فرمانداری شهرستان تبریز، دادستانی تبریز و به خصوص شهرداری کلانشهر تبریز همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشتند.    کاظمی افزود: محل نصب پست های برق هوایی برای کاهش و تعدیل بار مناطق شهر تبریز جایابی و شناسایی شده و برای گذر موفق از پیک تابستان، همکاران این شرکت به صورت شبانه روزی عملیات احداث و راه اندازی این پست ها را انجام می‌دهند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.