تیم فوتبال تراکتورسازی قصد دارد برای یک سهمیه باقی‌مانده خود در نقل و انتقالات پیش فصل یک مدافع جذب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که عملکرد قابل قبولی در نقل و انتقالات پیش فصل داشته، تنها یک سهمیه لیگ برتری برای جذب بازیکن جدید دارد.

این تیم که با نظر جان توشاک تلاش کرده در فاز تهاجمی مهره‌های شناخته شده‌ای جذب کند، حالا قصد دارد با جذب یک مدافع دیگر وضعیت خط دفاعی خود را بهبود بخشد. خط دفاعی سرخپوشان در دیدار با استقلال تهران و روی اشتباه مدافعان خود 3 گل دریافت کرد که عملکرد ضعیفی برای این تیم محسوب می‌شود.

در همین راستا طبق اعلام علیرضا اسدی مدیرعامل این باشگاه، تراکتورسازی در استفاده از سهمیه باقی‌مانده خود و سهمیه بازیکنان آزاد توجه ویژه‌ای به تقویت خط دفاعی خود دارد.

از این باشگاه تبریزی خبر می‌رسد که قائم اسلامس‌خواه بازیکن سرباز این تیم که بدلیل پارگی رباط صلیبی نتوانسته است بازی کند، وضعیت نامشخصی دارد. از طرفی عدم آمادگی این بازیکن و علاقه توشاک سرمربی این تیم به اسلامی‌خواه، وضعیت این بازیکن را پیچیده کرده است.

از طرفی سهمیه سرباز این تیم تکمیل شده است و مسئولان تراکتورسازی در تلاش هستند تا مشکل اسلامی‌خواه را حل کنند اما اگر این اتفاق نیفتد، او چون بازیکن سرباز است باید به لیگ یک برود و ادامه خدمتش را در یکی از دو تیم فجرسپاسی یا ملوان انزلی بگذراند. باید منتظر ماند و دید در اینده چه اتفاقاتی درباره اسلامی خواه رخ می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.