به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز سه شنبه در جلسه ستاد گرامی ‌داشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه استفاده از زبان هنر در انتقال مفاهیم ارزشی، تاثیرگذاری بیشتری دارد، افزود: رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس بهتر از دیگران می‌توانند این ارزش‌ها را بیان کنند.
وی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: مفاهیم دفاع مقدس صرفا با سخنرانی انتقال نمی‌یابد و باید برای نسل جوان از شیوه‌های هنری و متناسب با سلیقه آنان استفاده شود.
خدابخش با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تشدید نبرد اقتصادی دشمنان با ملت ایران، گفت: در چنین شرایطی به تزریق روحیه امید، وحدت، مقاومت و سلحشوری بسیار نیاز داریم و یادآوری تاریخ انقلاب و دفاع مقدس می‌تواند برای کسانی که زندگی روزمره آنها را دچار غفلت و فراموشی کرده است، موثر باشد.
وی با تأکید بر ضرورت ارائه برنامه‌های مدون از سوی دستگاه‌های اجرایی استان برای هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: خوشبختانه هفته دفاع مقدس هر سال تکرار می‌شود و دستگاه‌ها به وظایف خود آشنا هستند؛ اما هر سال این برنامه‌ها باید تنوع داشته باشد.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین تأکید کرد که نقش جهادگران و سنگرسازان بی‌سنگر در دوران دفاع مقدس در ویژه‌برنامه‌های این هفته فراموش نشود.
به گزارش ایرنا، مردم آذربایجان شرقی 9 هزار و 807 شهید تقدیم ایران اسلامی کرده اند و 23 هزار جانباز، 2 هزار آزاده و 35 هزار ایثارگر از این خطه در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کرده اند.
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.