به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین با تبریک هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد شهیدان، افزود: ولایت مداری و ولایت پذیری رمز پیروزی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود.
وی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس دارای ویژگی های بی بدیلی است که در هیچ جنگی در تاریخ اسلام و بشریت وجود ندارد.
وی نخستین رمز موفقیت در این دوران طلایی را ولایت مداری و ولایت پذیری بی بدیل رزمندگان، سربازان و فرماندهان در جبهه های جنگ بیان کرد.
وی اضافه کرد: رزمندگان می دانستند گوش به فرمان بودن ولایت یعنی رسیدن به شهادت و قرار گرفتن در مسیر سعادت، و از این رو در این وادی حرکت کردند.
امام جمعه قصرشیرین داشتن معنویت، برخورداری از اخلاق دینی و جوانمردی را دیگر ویژگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت قصرشیرین نیز با بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: دشمن درصدد ضربه به نظام است و از هر روزنه ای برای دستیابی به اهداف شوم خود استفاده می کند.
سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی افزود: ما به عنوان مرزداران در نوار مرز باید با جان و دل برای اقتدار نظام دفاع کنیم زیرا دشمن در حال برنامه ریزی است و با کارهای مختلف از راه جنگ سرد و نرم و حضور در جوار مرزها در حال توطئه علیه نظام است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.