به گزارش روز دوشنبه ایرنا، طرح آب شرب روستای سفیدخانی به طول سه و نیم کیلومتر لوله گذاری و 125 انشعاب با هزینه یک میلیارد ریال از محل مشارکت های مردمی افتتاح شد.
همچنین روکش آسفالت خیابان های شهر ترک با 177 تن قیر رایگان به ارزش 3 میلیارد و 860 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای به مساحت یکهزار و 652 مترمربع افتتاح شد.
فرماندار شهرستان میانه در این مراسم با اشاره به اینکه این راه روستایی به طول 6 کیلومتر با اعتبار80 میلیارد ریال در حال احداث است، از اتمام این طرح تا آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: در زمینه آبرسانی به روستاها با توجه به مشارکت اهالی و خیران به میزان 13 میلیارد ریال در سال گذشته و امسال، دولت نیز اعتبار 20 میلیارد ریالی برای حل مشکل آبرسانی 17 روستای این بخش را تا پایان امسال در برنامه قرار داده است.
محمدرضا مشایخی با بیان اینکه روستاییان، از ارکان تولید کشورند و باید در راستای تقویت روستاها گام برداشت، افزود: خوشبختانه دولت با اجرای طرح ها و برنامه های مختلف، اعطای تسهیلات و حمایت از بخش خصوصی برای راه اندازی کسب و کار روستایی کارهای مهمی انجام داده است.
وی همچنین با تاکید بر اینکه احداث راه و تامین نیازمندی هایی همچون آب شرب، گاز و برق سبب رونق روستاها و مهاجرت معکوس شده و از کوچ روستانشینان جلوگیری می کند، اظهار داشت: در این زمینه در شهرستان میانه توفیق خوبی به دست آورده ایم و این حاصل تمرکز دولت بر موضوع حمایت از اقشار روستایی است.
کلنگ زنی فضای سبز شهرداری ترک، آغاز عملیات اجرایی برق رسانی قراجه میدان داغی و همچنین بازدید از راه روستای آوین و یک واحد گلخانه در ترک از دیگر برنامه هایی بود که با حضور فرماندار میانه انجام گرفت.
7231 /6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.