رحیم شهرتی فر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز با تشریح مشکلات اقتصادی پیش آمده ناشی از تحریم های بیگانگان گفت: وظیفه مسئولان و کارکنان دولت تلاش مضاعف برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در کمترین زمان ممکن و تزریق امید به جامعه است.
وی افزود: بیش از 47 درصد جمعیت استان در تبریز ساکن هستند بر همین اساس همه مسائل شهری و روستایی این شهرستان از اهمیت ویژه ای برخوردارند.
وی ادامه داد: باید تمامی اقدامات و حرکات ما در جهت جلب رضایت و اعتماد مردم باشد که برای این منظور بایستی بیش از پیش تلاش کنیم.
شهرتی فر به پایبندی مردم به نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: شعاری که باید امروز ان را مطرح کنیم و پیگیر آن باشیم و بتوانیم از مشکلات عبور کنیم، شعار دوباره با مردم است.
فرماندار شهرستان تبریز نیز در این جلسه تذکراتی را به روسای دستگاه های اجرایی در خصوص موضوعاتی همچون توجه به کیفیت پرچم جمهوری اسلامی ایران در محل ادارات، دوربین های مداربسته و تشکیل به موقع کارگروه های فعال شهرستان مطرح کرد و گفت: در برخی از دستگاه ها کارهای قابل توجهی صورت می گیرد که باید منعکس شوند.
وی در این راستا از تمامی دستگاههای اجرائی شهرستان خواست تا اقدامات شاخص خود را به فرمانداری گزارش کند.
راستگو رضایتمندی مردم را معیار اصلی ارزیابی ادارات دولتی خواند و افزود: زمانی اقدامات و کارهای ما مفهوم و ارزش پیدا خواهد داشت که مردم از ما راضی باشند.
وی از روسای ادارات خواست قبل از اجرای پروژه هایی که احتمال نارضایتی شهروندان وجود دارد، با هماهنگی قبلی و اطلاع رسانی عمومی اقدام کنند.
در این جلسه شورای اداری شهرستان تبریز، بابک رضی منش به عنوان معاون جدید هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تبریز معرفی و از خدمات احمد اسدی در مدت تصدی معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری قدردانی شد.
رضی منش پیش از این معاون فرماندار خداآفرین بود.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.