به گزارش ایرنا، در حاشیه نشست خبری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با خبرنگاران، جمعی از ساکنان مسکن مهر غدیر 17 که برای پیگیری مطالبات خود در جمع خبرنگاران حاضر شدند.
مردی که فرزند 4 ساله خود را در آغوش داشت از اینکه محوطه سازی این واحدهای مسکونی از 5 سال پیش متوقف است، گلایه کرد و گفت: ساکن طبقه پنجم آپارتمان و مجبور هستم هر روز پله ها را با این کودک بالا و پایین بروم در حالی که وقت خرید به ما قول آسانسور داده شده بود.
خانم دیگری که از ساکنان مسکن مهر «غدیر 17» بود، از نبود حصار و وجود حیوانات مختلف همچون عقرب، روباه و گرگ در اطراف این آپارتمان ها گلایه کرد و اظهار داشت: چندسال است که اعتراضات ما را هیچ مسوولی نتوانسته است برطرف کند.
وی با اشاره به اینکه چندسالی است که مشکلات را به گردن پیمانکار این ساختمان می اندازند، افزود: اگر پیمانکار اهلیت نداشت چرا به او مجوز ساخت و ساز داده اند، چرا کسی مشکلات ما را به صورت جدی پیگیری نمی کند.
یکی دیگر از ساکنان مسکن مهر 'غدیر 17» از وجود حیوانات مختلف همچون عقرب، روباه و گرگ در منطقه شکایت کرد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در پاسخ به این مطالبات گفت: 35 هزار واحد مسکن مهر در سهند احداث شده که 3 هزار واحد دارای مشکلات مختلف به دلیل عمل نکردن پیمانکاران به تعهدات شان هستند.
عباس مصطفوی ادامه داد: یک هزار واحد از مساکن مهر شهرجدید سهند دارای مشکلات اساسی می باشد که «غدیر 17» از جمله این مساکن است.
وی افزود: مشکلات «غدیر 17» بسیار زیاد است که همه به دلیل عمل نکردن پیمانکار پروژه به تعهدات خود بروز کرده و ما نیز از طریق فرمانداری و دادستانی پیگیر موضوع هستم.
وی ادامه داد: تا زمانی که مشکلات مساکن مهر در این شهر به اتمام نرسیده است، جشن اتمام مساکن مهر در شهر جدید سهند برگزار نخواهد شد.
به گزارش ایرنا، شهر جدید سهند با 5 فاز و 105 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب غربی تبریز قرار دارد.
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.