وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ترامپ به مثابه فرصتی بزرگ برای رشد صنعت تولید کشور است.

به گزارش ایلنا ، علی ربیعی در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در تبریز گفت: سمبل کارآفرینان و صنعتگران کشور ما در تبریز هستند و جایزه ملی کارآفرینی به نام مرحوم عالی نسب نامگذاری شده است.

این عضو هیات دولت ادامه داد: جامعه ای که پول روی پول اضافه کند، جامعه خوشبختی نخواهد بود. جامعه ای که پیچ و اتصالات تولید را ایجاد نکند، موفق نخواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ممنوعیت ورود برخی کالاها فرصت بزرگی برای ماست که تولید را رشد دهیم. دولت برنامه منسجمی برای افزایش تاب آوری اجتماعی در برابر تحریم دارد.

وی افزود: ما هنوز تعریف درستی از بحران نداریم، بحران زمانی است که نسبت بین مسائل و مشکلات به ظرفیت های کشور است که اگر کوچک تر شود، بحران است که ما به هیچ وجه ظرفیت های کوچکی نداریم.

ربیعی گفت: امروز سیاست بهبود فضای کسب و کار در هر رسته در دولت پیگیری می شود. ما امروز بیش از هر زمان دیگری به عقلانیت و در کنار هم بودن نیاز داریم.

وی گفت: ما نقد را می پذیریم، صورت مسئله را پاک نمی کنیم. جامعه تولید و دولت باید کنار هم قرار بگیرند تا از اقتصاد سوداگر عبور کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: من هنوز هم به برجام اعتقاد دارم و به آن افتخار می کنم. ما با یک بی عقل مواجه هستیم که همه جهان به رفتار او انتقاد دارد.

ربیعی گفت: امروز یک کانال هایی با همه عزم و قدرت تلاش دارند که جامعه ایرانی را نا امید کنند. ما نباید نا امید شویم.

ربیعی در پایان گفت: راه ما برای گذر از شرایط فعلی تولید است، تولید است و تولید است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.