دبیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از آغاز اصلاح دستور العمل های ویژه این حوزه با هدف تسهیل فرآیندهای حقوقی موجود در شهرک های صنعتی خبر داد . 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رحیم بابایی اظهار کرد: با توجه به بروز شرایط خاص اقتصادی در کشور و لزوم سرپا نگه داشتن واحدهای تولیدی موجود و کمک به ایجاد واحدهای جدید و اشتغالزایی، نشست تخصصی سرگروه های حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد . 
وی ادامه داد:‌ با توجه به این‌که در جنگ اقتصادی به سر می بریم، لازم است تا عملکردمان را نیز متناسب با شرایط جنگی قرار دهیم، لذا به جهت تسهیل در امور متقاضیان مقرر شده تا با اصلاح دستورالعمل های کمیته وصول مطالبات و نحوه رسیدگی هیات های حل اختلاف یا دآوری کمکی به واحدهای تولیدی شود . 
وی اضافه کرد: با توجه به این‌که کلیه اختیارات سازمانی جهت تصمیم گیری به استان ها تفویض شده است، ‌اصلاح دستورالعمل ها نیز در تسهیل امور متقاضیان موثر واقع خواهد شد . 
بابایی ابراز امیدواری کرد: با اصلاح این دستورالعمل ها تا پایان مرداد ماه و تصویب آن در هیات مدیره سازمان گام مهمی در کاهش بروکراسی اداری و تسهیل فرآیندهای کاری صنعتگران برداشته شود .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.