سیدمرتضی نیرومند اسکویی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این نمایشگاه به مناسبت بیست و یکم مرداد ماه، روز حمایت از صنایع کوچک، به مدت 3 روز در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود، افزود: در این نمایشگاه کالاهای تولیدی صنایع کوچک و متوسط به صورت مستقیم عرضه می شود.
وی یادآوری کرد: مدیران واحدهای تولیدی می توانند با مراجعه به شرکت شهرک های صنعتی استان و یا تماس با شماره 09144117345 نسبت به ثبت نام برای شرکت در این نمایشگاه اقدام کنند.
وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده برای هر یک از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط یک غرفه رایگان 12 متری در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از صنعتگران استان خواست تا از این فرصت استثنایی برای معرفی توانمندی های صنعتی خود استفاده کنند و در نمایشگاه حضور فعالی داشته باشند.
نیرومنداسکویی ادامه داد: با همکاری های انجام شده با ارگان های ذیربط، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران متولی برگزاری این نمایشگاه انتخاب شده و هدف از برگزاری آن معرفی توانمندی های تولیدکنندگان داخلی به آحاد مردم است.
وی گفت: بسیاری از تولیدکنندگان داخلی کیفیت تولیدات خود را در سطح استانداردهای جهانی ارتقا داده اند ولی مصرف کنندگان شناختی از آن ندارند، بنابراین حضور واحدهای تولیدی در این نمایشگاه موجب معرفی محصولات آن ها می شود.
آذربایجان شرقی دارای 56 شهرک و ناحیه صنعتی بوده و حدود 2 هزار و 300 واحد تولیدی در این شهرک ها مستقر است و بیش از 56 هزار نفر نیز در این واحدها مشغول فعالیت هستند.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.