اصغر تنومند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بلوک زایمانی بیمارستان شهید بهشتی با 9 تخت در محوطه این بیمارستان و در فضایی به مساحت یک هزار متر مربع و 12 میلیارد ریال هزینه کرد احداث و تکمیل شده است.
وی ادامه داد: هدف از احداث اجرای این طرح درمانی و بهداشتی، ترویج زایمان طبیعی و ارائه خدمات با کیفیت به مراجعه کنندگان است.
وی اضافه کرد: رضایتمندی مراجعه کنندگان به ویژه زنان باردار از اجرای این طرح می تواند به عنوان ابزار و انگیزه ای برای کاهش تقاضای عمل سزارین باشد .
تنومند با اشاره به ایجاد بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) در بیمارستان شهید بهشتی نیز گفت: این طرح نیز در طبقه دوم ساختمان بلوک زایمانی و در فضایی به مساحت یک هزار متر مربع اجرا شده است.
وی افزود: این بخش با ظرفیت 40 تخت ویژه مراقبت از نوزادان بوده که گام بلندی برای دستیابی به اهداف طرح جامع سلامت و توسعه مراکز درمانی شهرستان است.
وی اضافه کرد: با تکمیل و بهره برداری و نیز پذیرش بیماران در این بخش ها، از این پس شاهد افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعان در مراکز درمانی این شهرستان خواهیم بود.
وجود بیمارستان های شهید بهشتی ، امیرالمومنین و بیمارستان در حال احداث سینا با مجموع بیش از 350 تخت بیمارستانی، این شهرستان را به قطب خدمات درمانی در جنوب استان تبدیل کرده است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.