تا قبل از این خدمات درمانی مربوط به مادران باردار و نوزادان در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) ایلام ارائه می شد که مشخصه ان تراکم مراجعان و بیماران و ازدحام جمعیت است به همین علت ایجاد یک واحد تک تخصصی زنان و اطفال در استان ضروری بود.

دکتر علی دل پیشه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این بیمارستان دارای بخش های مختلف مانند هفت اتاق اختصاصی عمل زایمان طبیعی اختصاصی (LDR )، سه اتاق عمل سزارین، 20 تخت ویژه نوزادان (NICU)، سه تخت ویژه مراقبت زنان، و بخش های بستری زنان، آزمایشگاه، رادیولوژی دیجیتال، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی قلب برای ارائه خدمت به مادران باردار و نوزادان است.


وی با بیان اینکه بیمارستان تک تخصصی مادران و نوزادان در بلوار شهید بهشتی و تقاطع شهید خرم رودی شهر ایلام واقع است، گفت: 40 میلیارد ریال برای تجهیز و 20 میلیارد ریال نیز برای تغییر کاربری و بهسازی بیمارستان تک تخصصی مادران و نوزادان آیت الله طالقانی شهر ایلام در 2 سال اخیر هزینه شده است.


وی یادآور شد: تا قبل از این خدمات درمانی مربوط به مادران باردار و نوزادان در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) ایلام ارائه می شد که مشخصه ان تراکم مراجعان و بیماران و ازدحام جمعیت است به همین علت ایجاد یک واحد تک تخصصی زنان و اطفال در استان ضروری بود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.