نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اتمام سریع و به موقع جاده اهر – تبریز را باعث رونق صنعت گردشگری منطقه ارسباران و همچنین توسعه این منطقه عنوان کرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بیت اله عبدالهی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جاده اهر -تبریز یکی از جاده های پرتردد و حادثه خیز استان است، اتمام سریع این بزرگراه را خواسته به حق مردم این منطقه ذکر کرد و افزود: با اتمام و زیربار ترافیک رفتن این جاده شاهد پیشرفت و ترقی اقتصادی منطقه و کاهش خطرات جاده ای در این مسیر خواهیم بود. 
وی همچنین گفت: اگر بزرگراه اهر ــ هریس ــ تبریز تکمیل شود به‌طور قطع گردشگری منطقه ارسباران رونق بیشتری می‌گیرد.
وی افزود: به‌دلیل عملکرد ضعیف پیمانکاران این پروژه معتقدیم یا پیمانکاران باید تقویت شوند یا پیمانکار جدید به جمع آن‌ها اضافه شود. 
عبدالهی افزود: مسئولان ذیربط قول داده بودند در سال گذشته 31 کیلومتر از بزرگراه اهر ــ هریس ــ تبریز به زیر بار ترافیکی برود اما این وعده تحقق نیافت و ما امیدواریم امسال بدقولی سال گذشته تکرار نشود. 
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی سال گذشته دستور آسفالت‌ریزی 40 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان اهر را داده است ولی متأسفانه مدیران وزارت راه و شهرسازی حتی به دستور معاون وزیر هم اعتنایی نمی کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.