به گزارش ایرنا، یحیی غلامی شنبه شب در جلسه هفتگی شورای شهر مراغه با بیان اینکه این شورا در افزایش ارزش گذاری معاملات ملکی و اجاره املاک نقش و دخالتی ندارد افزود: با تصویب شورای اسلامی شهر هیچگونه افزایشی در عوارض از سال 94 تاکنون به وجود نیامده است.
وی اضافه کرد: وحدت و همدلی موجود بین اعضای شورای شهر و شهرداری با وجود برخی مشکلات عدیده اقتصادی، زمینه ساز اجرای طرح های بزرگ عمرانی در این شده است.
رئیس کمیسیون شهرسازی شورا نیز در این جلسه گفت: این شورا نسبت به نحوه ارزش گذاری و معیارهای آن در زمینه ارزش اجاره املاک توسط اداره امور مالیاتی معترض است.
احمد ملکی افزود: متاسفانه در این ارزش گذاری اولیه تبعیض مشهود بوده و برخی معیارهای آن با توجه به ارزش ملکی و شهرستانی غیرمنصفانه است و باید تغییر کند.
نائب رئیس شورای شهر مراغه نیز گفت: باتوجه به وضعیت نامساعد اقتصادی و معیشتی، افزایش در عوارض و مالیات ها باید با رایزنی ها تعدیل و متناسب با توان شهروندان وضع شود.
علی عباسی همچنین با اشاره به تلاش شورای شهر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی افزود: شورا و شهرداری با حمایت از کمپ های ترک اعتیاد گلستان و اطهر گام های موثری در این زمینه برداشته اند.
وی با اشاره به اجرای طرح توسعه گلشن زهرا (س) ادامه داد: در این راستا، آرامستان گلشن زهرا به صورت سازمان مستقل عمل خواهد کرد و زمینه تخصیص اعتبارات ویژه برای آن فراهم خواهد شد.
وی اضافه کرد: تملک اراضی واقع شده در کنار گلشن زهرا و نیز دیوار و فنس کشی آن در این راستا در حال انجام بوده و به زودی به پایان می رسد.
شهر مراغه به عنوان بزرگترین شهر آذربایجان شرقی بعد از تبریز حدود 180 هزار نفر جمعیت دارد این شهر در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی و 607 کیلومتری تهران قرار گرفته و در ابتدای دوران فرمانروایی ایلخانان مغول، پایتخت این سلسله بوده است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.