تیم والیبال نوجوانان هندوستان با غلبه بر استرالیا، عنوان هفتمی رقابت‌های قهرمانی آسیا ارا از آن خودش کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تیم والیبال نوجوانان هندوستان از ساعت 10 صبح امروز (جمعه) به مصاف تیم استرالیا رفت و در نهایت با نتیجه سه بر صفر از سد این تیم گذشت.
 
هندی‌ها در ست‌های اول و دوم با نتایج مشابه 25 بر 22 حریف‌شان را شکست دادند و در ست سوم هم با نتیجه 25 بر 19 بر استرالیا غلبه کردند.
 
با این نتیجه، تیم والیبال نوجوانان هندوستان عنوان هفتمی رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کرد و به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد. استرالیا هم با این باخت هشتم شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
سرمربی تیم والیبال نوجوانان هند بعد از کسب مقام هفتمی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: توانایی ما بیشتر از اینها بود.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان هند بعد از پیروزی تیمش مقابل استرالیا و کسب عنوان هفتمی رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: مهم ترین اصل در والیبال دریافت است و ما دریافت‌های‌مان خوب بود. ما انتظار داشتیم که در بازی قبل هم ایران را ببریم، اما تشویق تماشاگران باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم.
وی افزود: ما از لحاظ توانایی چیزی از ایران کم نداشتیم و توانایی‌مان بیشتر از مقام هفتمی بود، اما نوع برگزاری بازی‌ها خیلی نادعالانه است.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان استرالیا به خبرنگاران گفت: این برد برای ما خیلی خوب بود. از این مسابقات برای بالابردن توانایی بازیکنان‌مان استفاده کنیم. آنها به حد کافی خوب نبودند، اما مهم این بود که بالاخره از یک جایی شروع کردند. چون این بازیکنان تازه کار خود را شروع کرده‌اند، من از عملکرد آنها راضی‌ام.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.