کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: من و بقیه اعضای تیم، فقط به فکر قهرمانی در آسیا هستیم.

بردیا سعادت بعد از برد شیرین مقابل تیم هندوستان و کسب سهمیه جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار  ایلنا، اظهار داشت: تمامی بازیکنان تیم از مردم عزیز ایران تشکر می‌کنند که در روز سخت دیدار با هندوستان، از ما حمایت کردند و با کمک آنها این سهمیه بزرگ را کسب کردیم.

کاپیتان تیم نوجوانان ایران ادامه داد: این یک موفقیت کوچک بود و ما به دنبال عناوین و اهداف بزرگتری هستیم، چون سال قبل ما قهرمان جهان بودیم و این‌بار باید با این موفقیت مغرور نشویم و دوباره به فکر قهرمانی جهانی باشیم.

سعادت گفت: از تمامی اعضای کادرفنی که در این چند ماه زحمات زیادی را برای آماد‌ه‌سازی تیم متحمل شدند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم زحمات کادرفنی و مسئولان فدارسیون را با کسب بهترین نتایج پاسخ بدهیم.

وی در مورد هواداران و روحیه بازیکنان نیز تصریح کرد: تماشاگران واقعا ما را شرمنده کردند و سهم بزرگی در این برد داشتند. ما به دلیل باختی که در مقابل چین‌تایپه داشتیم، روحیه خود را از دست داده بودیم اما ما جوانان ایران هستیم و باید سریع به حالت روانی خود غلبه می‌کردیم.

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: امروز برای صعود به دیدار فینال، باید به مصاف تیم ژاپن برویم. ژاپن یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا است و ما برای موفقیت، قطعا نیاز به حضور و حمایت هواداران داریم. امیدوارم بتوانیم در این مسابقات، دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.