به گزارش ایرنا، جکسوآن توچارین امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از حضور در ایران بسیار خوشحالم، چون بسیار مرد خونگرم و مهربانی دارد و همه لحظات حضور در این کشور، برایم خوب و خوش است‌.
وی ادامه داد: در ارتباط با مسابقات باید بگویم که تبریز میزبانی عالی برای رویدادهای بین‌المللی و جهانی است، چون این شهر پتانسیل بهترین شدن را دارد و 2 سالن ‌‌مجزا در مجاورت هم امتیازی عالی برای یک میزبان است تا تیم‌ها و اعضای برگزارکننده مسابقات بتوانند هماهنگی بیشتری داشته باشند‌.
ناظر فنی مسابقات والیبال نوجوانان آسیا در تبریز اضافه کرد: تبریز شهر بسیار زیبایی است و امیدوارم مسوولان ورزش ایران بتوانند از پتانسیل بسیار بالای تبریز برای برگزاری مسابقات بین‌المللی استفاده کنند.‌
جکسوآن در ارتباط با وضعیت تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات نیز گفت: تایج اصلا قابل پیش‌بینی نیست، چون تیم‌های نوجوانان بالا و پایین زیادی دارند و به همین علت اصلا نمی‌توان قهرمان را پیش‌بینی کرد، اما شاید ایران بتواند قهرمانی مسابقات را کسب کند‌.
به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ٢٠١٨ از هشتم تا پانزدهم تیر ماه جاری و با حضور هفده تیم در سالن های ورزشی شهید اقدمی و پورشریفی این شهر برگزار می شود.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.