سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: امیدوارم خانواده‌ها برای تشویق تیم ملی کشورشان بتوانند در سالن محل برگزاری مسابقات حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم والیبال نوجوانان ایران برای حضور در دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارند و بازیکن مصدومی برای این رقابت‌ها نداریم.

وی ادامه داد: مسئولان برگزاری این مسابقات تدارکات بسیار مناسبی را مهیا کردند؛ سالن پورشریفی تبریز هم یکی از سالن‌هایی است که استاندارد جهانی دارد. من سالن‌های زیادی دیدم اما شاید بتوانم بگویم سالن پورشریفی تبریز یکی از بهترین‌ سالن‌های ورزشی است.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: متاسفانه از دو تیم تایلند و چین تایپه هیچگونه اطلاعاتی نداریم و به طبع، حریفان هم اطلاعات فنی از تیم ایران ندارند. به همین علت کار ما سخت شده است و سعی می‌کنیم تا از همان دقایق اول بازی با تمام قدرت بازی کرده و از گروه صعود کنیم.

وکیلی در ارتباط با میزبانی تبریز از دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا گفت: تبریز شهر بسیار زیبا و تاریخی است، قطعا این شهر می‌تواند یکی از مکان‌های بسیار توریستی کشور باشد. صحبتی که با سرمربی تیم ملی استرالیا داشتم، وی تبریز را بسیار زیبا توصیف کرده و از حضور در این شهر، شگفت‌زده بود.

وی در پایان صحبت‌هایش به خبرنگار ایلنا، خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایطی مهیا شود که خانواده‌ها هم بتوانند در کنار هم برای تشویق بازیکنان تیم ملی، در سالن مسابقات حضور داشته باشند. بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها سن زیادی ندارند و نوجوانان هستند، قطعا تزریق روحیه می‌تواند انگیزه بسیار خوبی برای این بازیکنان جوان باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.