سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران بعد از پیروزی مقابل تایلند از بازیکنان خود تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد وکیلی پس از پیروزی سه بر یک تیم نوجوانان ایران مقابل تایلند در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود. در هر تورنمنتی بازی اول سخت است، مخصوصا اگر بازیکنان‌تان نوجوان و ۱۵، ۱۶ ساله باشند. کار کردن این بچه‌های جوان کمی سخت‌تر است.

وی افزود: در آسیا این‌طور نیست که همه بازی‌ها یک طرفه باشد. هم‌اکنون تیم‌های شرق آسیا از لحاظ والیبالی پیشرفت ‌کرده‌اند. این نشان می‌دهد که تیم‌های آسیایی خودشان را تقویت می‌کنند. در کل به جز اشتباهات سنی، از بازی بچه‌هایم لذت بردم. تایلند به سختی جنگید.

سرمربیتیم والیبال نوجوانان ایران اضافه کرد: ما و تایلند از هم آنالیزی نداشتیم و نمی‌توانستیم از این لحاظ به بازیکنان‌مان کمک کنیم. ما بیشتر می‌خواستیم به مسابقات عادت کنیم و شروع خوبی داشته باشیم که این شروع خوب اتفاق افتاد. ما با یک تیم بازی داریم و بازی‌های بعد سخت‌تر خواهد بود. امیدوارم بازیکنان در ادامه با شرایط آشنا شوند و از اشتباهاتی که مربوط به سن‌شان است، کم کنند.

وکیلی ادامه داد: این بازیکنان آینده والیبال آسیا و دنیا خواهند بود. این‌ بچه‌ها در چند سال آینده می‌توانند در مسابقاتی مانند جام ملت‌های والیبال برای تیم ملی بزرگسالان به میدان بروند. بازیکنانی که الان برای تیم ملی بزرگسالان از همین‌جا شروع کردند، همین اشتباهات را داشتند و به مرور پخته ‌شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.