به گزارش ایرنا، جلیل اسلامی روز سه شنبه در آیین آغاز فعالیت های تابستانی مراغه افزود: پایگاه های تابستانی آموزش و پرورش در جهت پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان به ارائه خدمات آموزشی، علمی، فرهنگی و ورزشی خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: این پایگاه های تابستانی با هدف تقویت فرهنگی، اجتماعی و نیز علمی و آموزشی دانش آموزان در سه ماهه تابستانی در نقاط مختلف این شهرستان از جمله در اردوگاه المهدی فعال هستند.
وی اضافه کرد: در کنار این پایگاه ها، کانون های فرهنگی و تربیتی شهید متذکر، کوثر و دارالقرآن های امام خمینی (ره) و حضرت فاطمه الزهرا (س) و همچنین مجتمع ورزشی شهید رجایی پذیرای دانش آموزان علاقمند به فعالیت های فرهنگی، ورزشی و قرآنی هستند.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مراغه در سال گذشته رتبه دوم استان را در زمینه فعالیت های تابستانی کسب کرده است گفت: امسال آمار دانش آموزان شرکت در برنامه های اوقات فراغت تابستانی نسبت به سال گذشته 25درصد افزایش خواهد داشت.
وی افزود: تلاش مجموعه آموزش و پرورش از جمله معلمان و مربیان، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تعطیلات تابستانی برای بهره گیری بهتر و مناسب تر از آموزش های علمی و فرهنگی است.
وی اشاره به تقارن آغاز فعالیت های پایگاه های تابستانی با هفته صرفه جویی آب گفت: با توجه به شرایط کنونی آب آشامیدنی در کشورمان، با یستی استفاده صحیح از آب آشامیدنی و صرفه جویی در بین دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز جامعه فرهنگ سازی شود.
هم اکنون 46 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 500 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.