معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ثبت‌نام 12هزار نفر در سامانه طرح کارورزی، گفت: براساس گزارش‌های رسیده این آمار واقعی نیست.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های کارورزی و مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی، گفت: براساس گزارش‌های رسیده این آمار واقعی نیست؛ بنابراین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است در اولین فرصت و با تمام توان، پایش دقیقی در این خصوص انجام دهد تا آمار واقعی مشخص شود.
وی تاکید کرد: دستگاه‌های مسئول در این دو طرح باید فارغ از این‌که دستگاه‌های دیگر چه عملکردی دارند به وظایف خود عمل کنند.
وی افزود: بحث‌های عمومی و کلی فایده‌ای ندارد و موانع موجود در اجرای این طرح‌ها باید به‌صورت شفاف شناسایی و اعلام شود تا راهکارهای عملی پیش‌بینی شود.
وی در خصوص طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی نیز گفت: مالک فرایندهای این طرح، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای است که باید دستگاه‌ها، نهادها و بخش‌های عرضه‌کننده و پذیرنده نیروی کار را شناسایی و برای تسریع در اجرای این طرح هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.
جهانگیری با بیان این‌که نحوه اجرای نحوه اجرای طرح‌های کارورزی و مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی جزو معیارهای ارزیابی عملکرد استان در حوزه اشتغال است، افزود: همه دستگاه‌های مسئول در عملکرد استان در این زمینه سهیم هستند و باید به سهم خود ایفای نقش کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.