اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان از روز یکشنبه  27 خردادماه در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز می‌شود و مهدی سیدی بارنجی از آذربایجان شرقی در این اردو حضور خواهد داشت.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تیم ملی فوتبال نوجوانان که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که شهریورماه سال جاری در مالزی برگزار می شود آماده می کند، اردوی آماده سازی خود را پس از پایان امتحانات مدارس از 27 خرداد لغایت 4 تیرماه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می کند. برهمین اساس عباس چمنیان – سرمربی تیم ملی نوجوانان 27 بازیکن را به اردو فراخواند.  اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:
 
امیرحسین امن زاده – اردبیل
مهدی سیدی بارنجی – آ.شرقی
محمدامین دوستعلی، پوریا تیموری، امیر جعفری ، امیررضا اسلام طلب ، محمدرضا برزنونی و علیرضا خدابخشی– تهران
حسین حاجی زاده ، محمدرضا حسینی، شروین رضایی، محمد سیدی گرائیلی– مازندران
محمدرضا شکیب خو – بوشهر
امیرحسین نیکپور، یاسین سلمانی – اصفهان
فرزان مالکی نژاد ، عرفان کدخدایان و محمدرضا اکبری – خراسان رضوی
حمیدرضا شریفی، محمدامین هزباوی، علیرضا باویه، احمد شریعت زاده، پیام پارسا – خوزستان
امیرحسین عزیزی، محمدرضا باقری – البرز
ابوالفضل علیزاده – گیلان
آریا برزگر – فارس
لازم به توضیح است، ملی پوشان نوجوان چهارم تیرماه برای برگزاری اردوی آماده سازی عازم اردن می شوند.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.
 
بانوی قایقران استان آذربایجان‌شرقی در دور جدید تمرینات تیم ملی آب‌های آرام در رده سنی جوانان حضور می‌یابد.
 
تیم ملی آب‌های آرام زیر 23 سال و جوانان بانوان در آغاز دور جدید تمرینات خود به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا از 19 خرداد ماه در دریاچه آزادی آغاز خواهد کرد.
 
به همین منظور، 9 قایقران برای شرکت در این اردو به تیم ملی دعوت شدند که پرستو مه‌نمای اقدم از آذربایجان‌شرقی در بخش کانوی جوانان نیز در بین مدعویین حضور دارد.
 
روبان پیروزنیا و پریسا مقدم هدایت تیم ملی جوانان را بر عهده دارند و نوشین قلیچی‌پور و سکینه مرادی نیز مربیان رده سنی زیر 23 سال را تشکیل می‌دهند. مهناز غفاری نیز سرپرست تیم ملی آب‌های آرام بانوان است.
 
این مرحله از اردو به مدت 13 روز تا سی و یکم خرداد ماه ادامه پیدا خواهد کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.