نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس امسال در این مقطع حساس زمانی دارای اهمیت دو چندانی است. 
احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس و همچنین فعل و انفعالات اخیر در دنیا، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیری که در دنیا افتاده و خیانتی که شیخ‌های عرب در حق فلسطین کردند راهپیمایی روز قدس امسال بسیار بااهمیت است.
وی به سناریوی «غربی-عربی- عبری» برای فراموشی آرمان قدس اشاره کرد و افزود: در این مقطع زمانی حساس که آمریکا به واسطه‌ی ضعف مواضع کشورهای اسلامی، سفارت خود را از تل‌آویو به قدس شریف انتقال داده و همچنین کشتاری که علیه فلسطین در غزه اتفاق افتاده است، اهمیت راهپیمایی روز قدس و حضور حداکثری در آن دوچندان می‌کند.
علیرضا بیگی با تاکید بر این‌که نه تنها مردم ایران بلکه تمامی انسان‌های آزادی‌خواه و حق‌جو به دفاع از مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس فریاد خواهند کشید، خاطرنشان کرد: قطعا مردم ایران به واسطه‌ی آرمانی که انقلاب اسلامی در رابطه با آزادی قدس شریف دارد در این مقطع حساس نیز در راهپیمایی روز قدس حضور حداکثری خود را به نمایش گذ‌اشته و حقانیت فلسطین را فریاد می‌زنند.
وی با بیان این‌که آزادی فلسطین یکی از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران است، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران همچنان پشتیبان آرمان "قدس" است و می‌تواند در این مقطع زمانی اصالت و رسالت خود را نسبت به مدعیان جعلی، بیش از پیش به اثبات برساند.
وی گفت: ملت ایران همچنان پشتیبان آرمان‌هایی هستند که در انقلاب ۵۷ به دنیا اعلام کردند و آرمان قدس، امروز پرنشاط‌ تر و پرشور‌تر از سوی انقلاب و ملت ایران تحت حمایت و پشتیبانی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.