سید مهدی مقدسی عصر روز شنبه در آیین گرامیداشت 12 فروردین ماه در اراک، افزود:مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات سال 1358 و رای مثبت به جمهوری اسلامی وفاداری خود را به امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی نشان دادند.
وی ادامه داد: مردم ایران در طول حیات جمهوری اسلامی با ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان با قاطعیت از نظام اسلامی و حریم ولایت فقیه دفاع کرده اند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشن ها ولادت پیامبران و ائمه اطهار نقش مهمی در افزایش شادی و نشاط و گسترش سیره و روش ائمه اطهار در سطح جامعه برعهده دارد.
شهردار کلانشهر اراک نیز در این آیین گفت: امنیت، آسایش، آرامش و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا و از خود گذشتگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.
داود تاجران افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید و رزمنده و جانباز است که به فرمان رهبری فرزانه انقلاب لبیک گفته و در میادین جنگ و جبهه حضور پیدا کردند.
برگزاری بزرگترین سفره هفت سین سیار کشور با حضور ۲ عروسک پنج متری حاجی فیروز و ننه سرما همراه با کاروان بهاری، سفره هفت سین و تخم مرغ های رنگی از دیگر برنامه های این آیین بود.
این آیین با حضور مسئولان شهرستان اراک و به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک برگزار شد که با استقبال پرشور شهروندان همراه بود.
بیش از 560 هزار نفر در کلانشهر اراک زندگی می کنند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.