به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز پنجشنبه در آیین غبار روبی مزار شهدا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: نعمت ولایت و رهبری به عنوان خلف برحق امام راحل، موجب دوام و بقای نظام مقدس اسلامی است.
وی ادامه داد: امروز نیز با هدایت های رهبری و به برکت خون شهدا و مجاهدت امنیت آفرینان میهن اسلامی شاهد اقتدار روزافزون و ایستادگی آحاد ملت در برابر زیاده خواهی های دشمنان هستیم.
وی اضافه کرد: با وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی، باید در راه ادامه خون شهدای انقلاب و نظام اسلامی گام برداشته و رهنمودهای رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم.
وی با اشاره به مجاهدت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر گفت: رزمندگان اسلام در قالب نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروهای مردمی در برابر دشمن بعثی ایستادند و حماسه آفریدند.
آیت الله پورمحمدی افزود: رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع از اسلام و انقلاب در حقیقت دین خدا را یاری کردند و به پیروزی های بزرگ الهی دست یافتند.
وی اضافه کرد: آزادسازی خرمشهر نصرتی الهی و پیروزی سرنوشت سازی در دفاع مقدس بود که به برکت خون شهدا و رزمندگان محقق شد.
به گزارش ایرنا، در این آیین مزار شهدای مراغه با حضور مسئولان شهرستانی به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر غبارروبی، عطرافشانی و گلبارات شد.
شهرستان مراغه با تقدیم بیش از یک هزار و 400 شهید در دوران دفاع مقدس با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.