به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد اظهار کرد: این مراسم ها باید به صورت مردمی برگزار و اندیشه های امام و انقلاب برای نسل جوان تبیین و بازگویی شود.
هر چه باشکوه‌تر برگزار شود
وی با اشاره به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب با تکیه بر مردم و خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند افزود: امام (ره)با همراهی مردم و با تکیه بر ایمان توانستند استبداد و حامیان جهانی استبداد و قدرت های بزرگ را شکست دادند.
وی گفت: شرایط خاصی در منطقه وجود دارد لذا همه باید کماکان برحول محور وحدت حرکت کنیم و فاصله ها را کاهش دهیم.
اصغرپور گفت: شرایطی که در کشور وجود دارد و دشمنی های آمریکا و اسرائیل و بدخواهان انقلاب همچنان وجود دارد و برای غلبه بر توطئه های دشمنان حول محور منافع ملی و اطاعت از ولایت حرکت کنیم.
**
اعتیاد بزرگترین و مهمترین آسیب اجتماعی است
سرپرست فرمانداری شهرستان عجب شیر در شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: باید از نگرانی های نزد مردم از اعتیاد و مواد مخدر را به فرصت مشارکت آنها در مبارزه و مقابله با اعتیاد تبدیل کنیم.
اصغرپور افزود: این نگرانی ها ظرفیت بزرگی است که می تواند دولت را در ریشه کن کردن این آسیب اجتماعی کمک کند.
وی ادامه داد: لازم است ادارات به وظایف خود در امر مبارزه با مواد مخدر آگاهی کامل داشته و وظایف خواسته شده را به طور دقیق انجام دهند و پیشگیری و مبارزه اعتیاد به یکی از اولویت های دستگاه ها تبدیل شود.
وی افزود: در مبارزه با اعتیاد باید روش های موثر و کارآمد که با مطالعه و بررسی حاصل شده به کار گرفته شود و توانایی های سمن ها نیز مورد توجه قرار گیرد.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.