به گزارش ایرنا، حمید هاشم زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهداف طرح رونق تولید ادامه داد: تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط دارای مشکل و طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد از جمله اهداف این طرح است.
وی گفت: در قالب طرح رونق تولید با هدف تامین نقدینگی برای سرمایه در گردش واحدهای تولیدی با سود بانکی ۱۸ درصد به بنگاه‌های کوچک و متوسط مشکل‌دار تسهیلات ارائه می‌ شود.
هاشم زاده همچنین با اشاره به طرح های حمایتی دولت تدبیر و امید در زمینه اشتغال، اظهار داشت: اعتبار استان آذربایجان شرقی برای طرح اشتغال فراگیر 873 میلیارد تومان است که تا کنون 693 درخواست به مبلغ 145 میلیارد و 700 میلیون تومان به تصویب رسیده است.
وی دیگر طرح های حمایتی دولت در زمینه اشتغال را تسهیلات پایدار روستایی برشمرد و گفت: اعتبار استان 304 میلیارد تومان است که تا کنون 327 درخواست به مبلغ 164 میلیارد و 200 میلیون تومان مصوب شده است.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری آذربایجان شرقی یادآوری کرد: به استثنای طرح تسهیلات اشتغال روستایی که از محل منابع صندوق توسعه ملی تامین می شود، تسهیلات بقیه طرح های اشتغال زا توسط منابع داخلی بانک ها پرداخت می شود.
/3071/6120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.