سردار عزت الله جعفری روز دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالروز سوم خرداد، با اشاره به دستاوردهای بسیار گران سنگ مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس، افزود: بازگشت به مدیریت جهادی دوران جنگ و داشتن این روحیه در میان مدیران و تصمیم گیران کشور بیش از پیش احساس می شود.
وی، وحدت و یکدلی در میان نیروهای انقلابی را از عوامل مهم دست یابی به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی و مهم موفقیت عملیات بیت المقدس که منجر به آزادی خرمشهر شد، همین وحدت میان نیروهای مسلح و اتحاد مثال زدنی آن زمان و یکی شدن نیروهای ارتش، سپاه و بسیج در اجرای عملیات بود.
جعفری ساده زیستی رزمندگان در دوران دفاع مقدس را از ویژگی های بارز آن دوران پرافتخار دانست و گفت: در آن دوران ساده زیستی و قناعت فرماندهان و رزمندگان قابل تامل بود و خوب به یاد داریم که در جنگ نصف سهمیه برخی اقلام مصرفی را به رزمندگان می دادند و چندین ماه با آنها زندگی خود را می ‌گذراندند.
وی ادامه داد: مدیریت جهادی رزمندگان و فرماندهان در آن دوران باید الگو و سرمشق تمامی فعالیت های مسئولان و مدیران جامعه باشد چون بدون توجه به این موضوع رسیدن به رشد و ترقی ممکن نخواهد بود.
دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این روز بزرگ در نظر گرفته شده است، گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، غبارروبی گلزار مطهر شهدا در تمام شهرستان ها، عیادت و تجلیل از رزمندگان و فاتحان خرمشهر و ده ها مسابقه ورزشی، هنری و فرهنگی از جمله این برنامه هاست.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.