به گزارش یکشنبه ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: برخی افراد برای اجرای موسیقی در اماکن عمومی و رستوران ها از اداره فرهنگ و ارشاد مجوز می‌ گیرند، اما در حین اجرا چیزی غیر از موسیقی مجوزدار ارایه می کنند که لازم است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت های خود را بیشتر کند.
وی افزود: ما اهل مقررات هستیم و دوست نداریم سخت ‌گیری های بی مورد در اجراهای موسیقی مشاهده شود، اما اجازه سوء استفاده را نباید داد و باید همه‌ فعالیت‌ها در استان مبتنی بر مر قانون انجام بگیرد.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی کشور و استان، گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برهه حساس کنونی، تبیین مستدل و مستند کارآمدی نظام دینی و دستاوردهای نهضت اسلامی طی این سال ها مستلزم برنامه ریزی جامع و فراگیر با همکاری همه مردم، نهادها و ارگان‌ها است.
وی با تاکید بر اینکه شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان باید تشکیل شود، یادآور شد: این برنامه‌ها باید با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده، برگزار شود اما این ستاد نباید محدود به ایام خاص شود و جدای از ستاد دهه فجر عمل کند.
امام جمعه تبریز به همزمانی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ایام شب‌های قدر نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به قداست این ایام باید مراسم باشکوه و در شان شیعه و مردم آذربایجان برگزار شود و این نیازمند تدبیر شایسته و همراهی نهادهای مختلف است.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.