کتاب " راهنمای نرم افزار GAMS  مدل سازی شبکه های زنجیره تامین " توسط اعضای هیات علمی پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی منتشر شد . 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، نرم افزار GAMS یک سیستم جامع طراحی شده برای تسهیل کار مدل سازانی است که پدیده های واقعی را به مدل ریاضی ( مدل های بهینه سازی ) تبدیل می کنند . این سیستم ، مدل سازان را از طراحی الگوریتم های مختلف برای پیاده سازی مدل خود خلاص می کنند . 
با توجه به توسعه روزافزون مدل های ریاضی و لزوم استفاده از نرم افزارهای جواب دقیق، نویسندگان در این کتاب به آموزش گام به گام نرم افزار GAMS پرداخته اند و با ارائه انواع مدل های ریاضی شبکه زنجیره تامین تک هدفه  و چند هدفه تلاش کرده اند بیانی ساده از پیاده سازی و حل مدل های ریاضی با نرم افزار GAMS را داشته باشند . در این کتاب مدل های بهینه سازی چند هدفه و پیاده سازی آنها در نرم افزار GAMS نیز مورد نگارش قرار گرفته تا علاقمندان و دانشجویان در حل مسائل و انجام پروژه های خود از آنها بهره ببرند . 
این کتاب توسط جاوید قهرمانی، فرامرز نوری و دکتر نجف قراچورلو از اعضای هیات علمی و پژوهشگران گروه مدیریت توسعه پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی تالیف و گردآوری شده است و توسط انتشارات اوستا در 180 صفحه منتشر شده است .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.