مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر قره قیه (هارنا) در پنج رشته متنوع ورزشی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، ایوب بهتاج در این خصوص اظهار کرد: طبق روال هرساله بیست و پنجمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر قره قیه (هارنا) امسال نیز همزمان با کوچ عشایر در منطقه گردشگری و سر سبز هارنا از توابع شهرستان کلیبر برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در پی استقبال گسترده اهالی منطقه و همچنین استان‌ها و شهرستان‌ها همجوار قصد آن را داریم که امسال این جشنواره را گسترده تر و با شکوه تر از سالهای گذشته و به صورت کشوری برگزار کنیم.
 
بهتاج در ادامه از برگزاری چندین مسابقه در رشته های ورزشی مختلف و متنوع از جمله طناب‌کشی، دوومیدانی و کشتی آشیرما در بخش مردان، تیراندازی با کمان بصورت سواره در بخش بانوان و همچنین کورس سواره در دو بخش بانوان و آقایان خبر داد و افزود: امسال با تلاش‌های کمیته های مختلف برگزاری جشنواره، پیست اسب دوانی یک هفته قبل از برگزاری مراسم آماده شده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: در این دوره با برگزاری جشواره بصورت کشوری ، افزایش تعداد کورس های این جشنواره را پیش‌بینی کرده‌ایم.
 
بهتاج گفت: در ادامه تکمیل پروژه پیست سوارکاری هارنا امسال نیز شاهد تکمیل بخش دیگری از جایگاه اهدا جوایز و تماشاگران بودیم که امیدواریم با سرعت بخشیدن به این روند پیست سوارکاری قره قیه (هارنا) تبدیل به پیستی مجهز و دائمی برای برگزاری مسابقات و جشنواره های کشوری و بین المللی شود.
 
گفتنی است؛ بیست و پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر قره قیه (هارنا) چهاردهم اردیبهشت ماه در منطقه قشلاق هارنا شهرستان کلیبر برگزار می‌شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.