مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: اولین دوره مسابقات والیبال نشسته شش تیم برتر جهان را در بالاترین سطح برگزار می کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در نشست مطبوعاتی اولین دوره مسابقات والیبال نشسته شش تیم برتر جهان، اظهار کرد: در این مسابقات، شش تیم برتر جهان، حق شرکت در بازی ها را دارند و در این دوره، تیم های ایران، آمریکا، روسیه، آلمان، اوکراین و بوسنی حضور خواهند داشت.
وی افزود: این بازی ها در سالن ورزشی صدرای تبریز برگزار خواهد شد که تمامی استانداردسازی های آن را انجام داده ایم و زیرساخت های آن تامین شده است. از 28 فروردین، تمامی تیم ها به تبریز خواهند آمد تا از روز سی ام، مسابقات شروع شود.
وی خاطرنشان کرد: پخش مستقیم این مسابقات از شبکه سه سیما مسجل شده و باید از این موضوع، نهایت استفاده را بکنیم تا رویداد "تبریز 2018" را به همگان نشان دهیم.
بهتاج گفت: از ارگان های مختلفی برای برگزاری این رقابت ها کمک خواسته ایم و از همشهری هایمان نیز دعوت می کنیم که استقبال خوبی از بازی ها داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، درخصوص همایش پیاده روی "صبح و نشاط" نیز گفت: در هر سال، برای هر استان، یک سهمیه در نظر گرفته می شود، اما به علت قرارگرفتن در رویداد "تبریز 2018" ما امسال، سه سهمیه را برای همایش پیاده روی "صبح و نشاط" بگیریم.
وی افزود: 30 هزار دلار به عنوان جایزه برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است.
بهتاج افزود: برای روز 16 اردیبهشت ماه، میزبانی مسابقات جهانی اسنوکر نیز به شهر تبریز داده شده و تا این لحظه، حضور 14 تیم قطعی شده و اگر بتوانیم این تعداد را به 32 تیم برسانیم، موفقیت بزرگی برای ما خواهد بود.
وی همچنین از برگزاری گردهمایی سمن های گردشگری کل کشور به میزبانی تبریز خبر داد و گفت: این همایش قرار بود در قشم برگزار شود که به علت قرارگیری در رویداد "تبریز 2018" توانستیم میزبانی آن را به تبریز بگیریم و هزینه های این همایش را از بودجه ی ملی خواهیم گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با یک شرکت آلمانی، برای تعویض کفپوش سالن ورزشی پورشریفی قرارداد بسته ایم که خردادماه امسال انجام خواهد شد و بعد از استانداردسازی نور این سالن، می تواینم میزبان مسابقات والیبال قاره ای و جهانی هم بشویم.
علی کشفیا، دبیر ستاد برگزاری مسابقات والیبال نشسته شش تیم برتر جهان نیز، در خصوص برگزاری این رقابت ها گفت: هزینه های این مسابقات را از بخش اعتبارات رویداد "تبریز 2018" تامین کرده ایم و جایزه آن نیز بر اساس استانداردهای فدراسیون جهانی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.