مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: 10 رویداد ورزشی، علمی و پژوهشی بین المللی و آسیایی برای "تبریز 2018" نهایی شده است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جمشید نظمی در نشست با روسای هیات‌های ورزشی آذربایجان شرقی اظهار کرد: تبریز 2018 بهترین فرصت برای بهره‌مندی از کلیه پتانسیل ها و معرفی جاذبه‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف در این شهر، در حوزه‌های چون گردشگری، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به‌ویژه توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی و در رأس آنها توجه به توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است.
 
وی افزود: ورزش آذربایجان شرقی برای برنامه های تبریز 2018 رویکردی برنامه محور و جامع در بخش‌های همگانی، قهرمانی، ورزش بانوان، آموزش، ورزش روستایی و عشایری و مهمتر از همه رقابت‌های جهانی، آسیایی و بین المللی دارد.


نظمی اظهار کرد: تبریز 2018 فرصت بسیار طلایی است برای ورزش استان که باید از آن بهره‌مند شویم و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیونهای ورزشی با تمام توان در کنار مدیران استانی است تا شور و نشاط و هیجان ورزشی را در این رویداد مهم ایجاد کند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان ‌شرقی گفت: 10 رویداد ورزشی علمی و پژوهشی بین المللی و آسیایی برای تبریز 2018 نهایی شده است.
 
وی افزود: مسابقات بین المللی کشتی جام تختی بهمن ماه 96، جشنوراه بین المللی بومی و محلی، لیگ جهانی والیبال نشسته، همایش 150 هزار نفری پیاده روی خانوادگی و همگانی، مسابقات والییبال نوجوانان قهرمانی آسیا، همایش 5 هزار نفری کوهروی خانوادگی، همایش ده هزار نفری دوچرخه سواری همگانی، تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان، همایش علمی و پژوهشی بین المللی و مسابقات هندبال جوانان آسیا در سال 96 و 97 با رویکدر تبریز 2018 برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: موضوع تبدیل شدن آذربایجان شرقی و تبریز به‌عنوان قطب گردشگری بزرگ دنیا و جهان اسلام رویداد بسیار مهمی است که حوزه ورزش و جوانان توجه جدی به این مقوله دارد و وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی یکی از دستگاه‌های اجرایی پیشرو در این مقوله میباشد.
 
نظمی خاطرنشان کرد: هیات‌های ورزشی استان بازوی اصلی برگزاری این رویدادهای ورزشی بشمار میرود و با هماهنگی و تلاش و برنامه‌ریزی و همتی که مدیران وزارت و روسای فدراسیون‌ها و هیاتهای ورزشی دارند در سال 2018 تمامی رویدادها فوق در بالاترین سطح برگزار خواهد شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.