تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز، در لیگ هفدهم فوتبال، عملکرد ضعیف‌تری نسبت به لیگ شانزدهم داشتند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی فصل 96-97 لیگ برتر فوتبال را به پایان رساند که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش، وضعیت خوبی نداشت و پس از این که کارش را با هدایت یحیی گل‌محمدی آغاز کرد، اما در ادامه به دلیل کسب نتایج ضعیف این مربی، ارطوئرول سائلام جایگزین وی شد؛ اما حضور این مربی ترکیه‌ای هم ثمر خاصی برای سرخپوشان تبریزی در لیگ هفدهم نداشت و این تیم در نهایت کارش را با کسب 34 امتیاز و قرار گرفتن در رده دهم جدول به پایان رساند.
 
تراکتورسازی در این فصل از مسابقات لیگ برتر، هشت برد به دست آورد و در 10 بازی به نتیجه تساوی رضایت داد و 12 بار نیز طعم باخت را چشید. 28 گل زده و 33 گل خورده نیز، حاصل کار این تیم در لیگ هفدهم بود.
 
این در حالی است که تراکتورسازان در لیگ شانزدهم، موفق به کسب 56 امتیاز شده بودند و پس از پرسپولیس و استقلال، در رده سوم جدول قرار گرفته بودند.
 
اما گسترش فولاد، دیگر تیم تبریزی که الگوی تیم‌های خصوصی کشور به حساب می‌آید، امسال توانست بالاتر از همشهری خود بایستد و با 37 امتیاز، در رده نهم جدول قرار گرفت.
 
آبی‌پوشان تبریزی کار خود را با هدایت لوکا بوناچیچ آغاز کردند و پس از این که در قعر جدول قرار گرفتند، فیروز کریمی جایگزین این مربی کروات شد و توانست نتایج قابل قبولی را در تیم گسترش فولاد کسب کند و این تیم در نهایت با 9 برد، 10 مساوی و 11 باخت و 24 گل زده و 32 گل خورده، کار خود را در لیگ هفدهم به پایان رساند.
 
این تیم در لیگ شانزدهم، 38 امتیاز کسب کرده بود و کار خود را با قرارگیری در رده هشتم جدول به پایان رسانده بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.