نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: روند تعطیلی کارخانه‌ها و تعدیل نیرو سرعت گرفته است و چندین کارخانه در استان به تازگی تعدادی از نیروهایشان را اخراج کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد علی آل ‌هاشم در شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: چرا بزرگترین بازار مسقف جهان از نظر اقتصادی و بازآفرینی مشکل دارد؟ چرا تبریز که شهر اولین‌ها بود شهر چندم شده و صنعت،  و‌ زیر ساخت‌های گردشگری آن روند خوبی ندارد؟ اگر اشتغال روند عادی داشت بخش بزرگی از جمعیت پایتخت را اهالی آذربایجان شرقی تشکیل نمی‌دادند.
وی ادامه داد: دریاچه ارومیه، کندوان و ربع رشیدی به عنوان جاذبه‌های گردشگری به توجه دولتمردان نیاز دارند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از رئیس جمهور درخواست کرد که حمایت از کالای ایرانی، مبارزه‌ی بی امان با قاچاق و فساد و حمایت از صنعت تولیدکنندگان با رعایت الزامات اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری مورد توجه دولت قرار گیرد.
وی در ادامه در خصوص یکی دیگر از مشکلات استان، گفت: مجتمع تولید آلومینیوم سراب ۲۵ سال است کلنگ زنی شده ولی به پایان نرسیده است که وزارتخانه‌ها باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.
حجت الاسلام آل هاشم در پایان با قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق و کنونی آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: صمیمیت و وحدت خوبی بین نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس، تشکیلات قضایی، استانداری و روحانیت برقرار است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.