به گزارش ایرنا، دانشجویان و دانش آموزان ایلامی با مشت های گره کرده و پلاکاردهای که شعارهای انقلابی بر روی آن مزین شده بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان و شهدای دانشجو 13 آبان ، این روز را روز بزرگی برای پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و جوانان فداکار آن برشمردند.
یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: امام خمینی حرکت دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان سال 58 را انقلاب دوم ایران نامید و فرمودند این انقلاب از انقلاب اول برتر است.
احمد می کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بدون شک امام راحل (ره) هوشیاری و شجاعت جوانان را مد نظر داشته و اینکه با تاسی از مولای خود زیر بار ستم و ذلت نمی روند را ستوده است.
وی تاکید کرد: امروز دانشجویان و دانش آموزان باید در صحنه باشند و مدافع ارزش های والای انقلاب و پاسدار خون شهدا و مدافع حرم تا دشمن بداند که ما همچنان پشتیبان انقلابیم.
وی یادآور شد: همین حضور پرشور در راهپیمایی امروز پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های رییس جمهور سخیف آمریکا است که امروز دانش آموزان و دانشجویان همگام با سایر مردم با شعارهای نمادین استکبارستزی خود را به دشمنان اعلام داشتند.
یکی دیگر از دانش آموزان ایلامی گفت: همه ما حافظ دستاوردهای ارزنده انقلاب و امام راحل (ره) هستیم و با حضور خود در این روز بارانی به دشمنان اعلام می کنیم که 'آمریکا هیچ غلطی نمی کند.
رقیه سروری اظهار کرد: این انقلاب به مدد الهی و وجود جوانان غیرتمند زنده است و همه ما با پیروی از مقام معظم رهبری در برابر دشمنان انقلاب ایستاده ایم و تن به ذلت نمی دهیم.
وی روز گرامیداشت 13 آبان را یک روز نمادین و بزرگ برای همه نوجوانان و جوانان ایرانی اعلام کرد و گفت: شور و شعور همه ما در تکرار این حرکت درس عبرتی برای دشمنان نظام است.
وی ادامه داد: دشمن به ویژه آمریکا خیال خام را از سر بیرون کند و بداند که همه عاشق و دل بسته این انقلابیم و آن را حافظ و پاسداریم که به قیمت جان نمی گذاریم کسی به ارزش ها و آرمان های والای آن تداعی کند.
وی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر ما دانش آموزان با تحصیل در مکتب علم و دانش و پیشرفت و تعالی خود می توانیم دشمنان را خوار کنیم و اقتدار و خودکفایی را برای انقلاب به ثمر برسانیم.
یکی دیگر از دانشجویان ایلامی نیز گفت: امروز آمریکا بیش از هر زمان دیگر در جهان منفور است و این نفرت و انزجار به خاطر زیاده خواهی ها و تجاوز و دخالت هایی است که در کشورهای مختلف به ویژه خاورمیانه انجام می دهد.
صدرا کیانی اظهار کرد: ما دانشجویان با شعارهای مرگ بر آمریکا به ترامپ و همه جهان اعلام می کنیم که این انقلاب همچنان زنده است و هیچ کس نمی تواند با یاوه گویی آن را خوار کند.
وی ادامه داد: هوشیاری و بیداری جوانان ایران زمین در همه عرصه ها به دشمنان انقلاب درسی عبرت می دهد و ما نیاز داریم که با تحصیل در مکتب دانش به خودکفایی و اقتدار برسیم.
به گزارش ایرنا، امروز همزمان با سراسر کشور دانشجویان و دانش آموزان ایلامی یک صدا با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، 13 هم آبان ماه یوم الله یوم الله ، 13 هم آبان ماه روز عزت ملت ما، روز خواری آمریکا، این روز را گرامی داشتند و یاد و خاطره دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گرامی داشتند.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.