مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌ شرقی با اشاره به این‌که ۸/۴۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح مشاغل خانگی در آذربایجان شرقی اختصاص یافته است، گفت: هشت هزار و ۲۳۲  طرح در قالب اشتغال خانگی با 59 میلیارد به بانک‌ها معرفی شده است. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، میر احد حسینی در کارگروه اشتغال آذربایجان‌ شرقی با اشاره به  این‌که  بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در طرح تسهیلات اشتغال فراگیر در استان ثبت نام کردند، اظهار کرد:  بیش از 400 طرح پس از بررسی دارای توجیه اقتصادی تشخیص داده شده  و با 61 میلیارد و 311 میلیون تومان معرفی شده است که در صورت عملیاتی شدن  یک هزار و ۴۲۷ فرصت شغلی ایجاد می‌کند.
وی ادامه داد: با اجرای یک هزار و ۸۵۲ طرح از محل اعتبارات اشتغال فراگیر، اشتغال روستایی و مشاغل خانگی با مبلغ 220 میلیارد تومان،  برای ۵۷ هزار نفر در استان فرصت شغلی فراهم شده است.
حسینی با بیان این‌که در مجموع  از محل اعتبارات اشتغال فراگیر، روستایی و مشاغل خانگی 220میلیارد تومان طرح به بانک‌ها معرفی شده است، خاطرنشان کرد: از ۵۷ هزار فرصت شغلی،  405 طرح از محل اشتغال فراگیر و 152 طرح از محل تسهیلات روستایی و یک هزار و ۲۹۵ طرح از محل اشتغال مشاغل خانگی بوده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.