فیلم سینمایی تبریز 2018 به کارگردانی و نویسندگی محراب نورزاده همزمان با افتتاح رسمی این رویداد در تبریز و در سراسر کشور اکران خواهد شد.
محراب نورزاده در گفت‌‎وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با بیان این‌که فیلم تبریز 2018 به موضوع آسیب های کالای قاچاق و مصرف مواد مخدر در جامعه می پردازد، اظهار کرد: با انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی وهمچنین به عنوان شهر اولین ها و نیز شهر عاری از معتادان متجاهر،  علاوه بر تهران و  البرز؛ آذربایجان شرقی نیز میزبان این فیلم سینمایی شد.
وی ادامه داد: سیروس میمنت، فاطمه شکری، فرحنازمنافی ظاهر، سیامک اشعریون، مهدی تارخ، عاطفه رحمان پور، مرتضی موفق ، سید احمدامامیه ،  اسماعیل خانمحمدی ، اصغر بیات ، محمد عبادزاده و کارولین دمن از کشور هلند بازیگران این فیلم سینمایی تبریز 2018 هستند.

گفتنی است؛ این فیلم در تهران کلید خورد و در تبریز به اتمام رسید و مجری این طرح شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری آذربایجان شرقی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 904410
  • منبع: isna.ir
  • نسخه چاپی
  • نظرات
    1
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.

  • سید امیر هاشمی طباطبایی

    با سلام و خسته نباشید
    فیلمنامه این اثر با نام تبریز 2018 توسط اینجانب امیرهاشمی طباطبایی نوشته شده که شما می توانید با مراجعه به بانک فیلمنامه خانه سینما ازصحت این مطلب مطمئن بشوید. در ابتدا قرار بود که بنده نیز با تیم آقای نوری زاده همکاری کنم ولی بنا به دلایلی از از این کار انصراف دادم . با توجه به اینکه این فیلمنلمه از سوابق اینجانب می باشد لطفا در اصلاح این خبر اقدام کنید. با سپاس

    پاسخ