به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در نشست ستاد خدمات سفر که به منظور تجلیل از خدمات اعضای آن در ایام نوروز برگزار شد، افزود: ارایه حجم وسیعی از خدمات متنوعی که هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند، به خصوص در ایام نوروز کار بسیار سنگینی است.
وی اضافه کرد: البته تاکید بر گردشگری به معنای بی توجهی به سایر بخش ها نیست اما در بخش تولید و صنعت با ورود تکنولوژی، شاهد کاهش میزان اشتغال خواهیم بود که برای رفع این معضل باید به توسعه گردشگری توجه ویژه ای شود.
زاهدی ادامه داد: باید توجه داشت که تنها میراث فرهنگی وظیفه رونق گردشگری را برعهده ندارد بلکه این وظیفه همه دستگاه ها است که با همکاری و تلاش یکدیگر و سرمایه گذاری های لازم در این زمینه به رشد و پیشرفت استان کمک کنند.
استاندار قزوین افزود: وقتی آمارها بیانگر 87 درصدی سفرها با خودروهای شخصی هستند این به آن معنی است که ما هنوز گردشگری حرفه ای را بلد نیستیم.
به گفته وی، با وجود راحتی سفر و کاهش هزینه ها با تورهای گردشگری، هنوز مسافرت با این روش در جامعه ما به خوبی فرهنگ سازی نشده است.
زاهدی در ادامه، ستاد خدمات سفر را ستادی دایمی دانست که باید در طول سال و به طور مرتب فعال باشد و اظهار کرد: این ستاد باید با قوت تمام به کار خود در جهت توسعه گردشگری استان ادامه دهد.
استاندار قزوین در پایان تاکید کرد: در نوروز امسال که با تبلیغات خوبی نیز همراه بود شاهد استقبال مردم و مسافران از برنامه های فرهنگی و هنری به مورد اجرا گذاشته شده، بودیم.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.