به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین محمد علیخانی شامگاه جمعه با حضور در اولین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی درقزوین گفت: استقبال مردم از این جشنواره بسیار خوب و چشمگیر بود.
وی اضافه کرد: برگزاری جشنواره هایی نظیر جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی به دلیل ایجاد نشاط اجتماعی،افزایش امید در جامعه و شادابی در میان مردم امری ضروری است
وی ضمن تقدیر از شورای پنجم شهر، شهرداری قزوین و سایر دستگاه های اجرایی حامی برگزاری جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره ای به نفع شهروندان و شهر قزوین است و ضمن ایجاد شور و نشاط در شهر باعث رونق گردشگری و اشتغال می شود.
علیخانی خاطرنشان کرد:در برخی از شهرهای کشور جشنواره های فرهنگی برگزار می شود ولی در وسعت جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی نبوده است که امیدوارم با استمرار برگزاری چنین جشنواه هایی شاهد شور و نشاط در سطح جامعه باشیم.
وی به مجموعه مدیریت شهری قزوین پیشنهاد کرد تا به دلیل استقبال بسیار خوب مردم از جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی، بخش های نمایشگاهی، جنگ شبانگاهی و دیگر بخش های این جشنواره را در آینده به صورت مجزا در چند نقطه شهر قزوین برگزار کنند.
اولین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی از یکم تا دهم فروردین ماه در شهر قزوین برگزار شد.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.