رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: رضایتمندی، آسایش و حقوق شهروندی در کنار هم توسعه را تعریف و ایجاد می‌کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، داوود بهبودی در جلسه مشترک کمیته برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان هوراند اظهار کرد: در تعریف اقتصاد مقاومتی منظور از بعد درون‌زایی همان توانمندی‌های داخل شهرستان و منظور از برونگرایی امکاناتی مثل بازار شهرستان است که می‌تواند فرصتی برای توسعه شهرستان باشد.
وی افزود: همه ما که برای نظام کار می‌کنیم وظیفه داریم خادم مردم باشیم و نتیجه آن باید کسب رضایت مردم باشد؛ ولی با وجود زحمات زیادی که کشیده‌ایم به نقطه مطلوب و مورد نظر نرسیده‌ایم.
بهبودی خاطرنشان کرد: برای تحقق رضایتمندی و برآورده کردن توقعات مردم الزاماتی لازم داریم که تغییر رویکرد و جلب مشارکت مردم از جمله آن‌ها است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی توضیح داد: زمانی نظام منابع وسیعی در اختیار داشت و می‌خواست توسعه را خودش ایجاد کند؛ اما دیگر منابع گذشته در اختیار نیست و اگر هم باشد نتیجه این مدل توسعه همین است که اکنون شاهد آن هستیم.
این اقتصاددان اضافه کرد: رویکرد جدید ما برای جلب مشارکت مردم در امر توسعه ایجاد مجمع مشورتی توسعه شهرستان‌ها و پیش‌شرط آن ایجاد فضای گفت‌وگو و هم‌اندیشی است.
بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه روسای ادارات جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، بسیج سازندگی، صنعت معدن و تجارت و تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان به ارائه گزارش عملکرد دستگاه متبوع در زمینه تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان پرداختند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.