یکی از طرح‌های حمایتی  بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که از طریق بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی  از مناطق کم برخودار کشور انجام می‌شود، حمایت از خانواده‌های چند قلوهای نیازمند و واجد شرایط است.   به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بنیاد علوی در راستای حمایت از خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و بیشتر در سال 96 مبلغ سه میلیارد و 160 میلیون ریال برای کمک هزینه ودیعه و خرید مسکن  و 560 میلیون ریال جهت تامین شیر خشک و پوشاک این خانواده‌ها اختصاص داده است. 
در این طرح حمایتی بنیاد علوی 22 مورد هزینه ودیعه و خرید مسکن  و در 26 مورد نیز شیر خشک و پوشاک خانواده‌های دارای فرزندان سه قلو و بیشتر را در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل تامین کرده است. مبلغ 80 میلیون ریال نیز به مساعدت‌های متفرقه شامل هزینه های معیشتی و درمانی این خانواده ها اختصاص یافت.
یکی از طرح های حمایتی  بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که از طریق بنیاد علوی و اداره کل اموال و املاک استان های اذربایجان شرقی و اردبیل  با هدف  محرومیت زدایی ازمناطق کم برخوردار کشور  صورت می پذیرد  ، حمایت از خانواده های چند قلوهای نیازمند و واجد شرایط است. هزینه شیرخشک و پوشک، تهیه سبد کالا، خرید مسکن، ودیعه مسکن، ساخت و مرمت مسکن، تجهیز و تعهد خرید مسکن از جمله اقداماتی است که بنیاد مستضعفان برای بهبود وضعیت این خانواده ها انجام می دهد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.