یوسف زمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: برنامه های آموزش خانواده با هدف تقویت سبک زندگی اسلامی، ترغیب مددجویان به فراگیری مهارت‌های زندگی و تحکیم بنیان خانوارهای تحت حمایت برگزار می‌شود.
وی همچنین اعلام کرد: هفت هزار و 684 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد، یکهزار و 200 مددجو به عتبات عالیات اعزام شدند، افزود: اردوهای زیارتی این نهاد با هدف تحکیم بنیان خانواده، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برای مددجویان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته سه هزار و 606 نفر از دانش آموزان تحت حمایت استان به اردوهای آموزشی و تربیتی اعزام ‌شدند، گفت: این دانش آموزان در قالب برنامه‌های اوقات فراغت، به اردوگاه‌های آموزشی تربیتی شهید مطهری گیلان و شهید رجایی مازندران اعزام و از دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، مذهبی، فرهنگی و مهارت‌آموزی بهره‌مند شدند.
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این اردوها با هدف رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی، اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج سبک زندگی اسلامی در بین مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شوند.
زمانی با اشاره به اینکه پنج هزار و 600 نفر از دانش آموز آن تحت حمایت در سال گذشته در کلاس های آموزشی کانون های دائمی این نهاد شرکت کردند، افزود: کلاس های آموزشی در رشته های قرآن، اخلاق اسلامی، مهارت های زندگی، مهارت های فنی و حرفه ای، دستاوردهای انقلاب اسلامی، فضای مجازی، کتابخوانی، ورزشی و پژوهش برگزار شد.
حدود 70 هزار خانوار در آذربایجان شرقی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.
6132/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.