ولی فتحی روز یکشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگاران، همچنین از پرداخت 389 میلیارد و 960 میلیون ریال مستمری برای سه هزار و 300 نفر مستمری بگیر شهرستان اهر در سال قبل خبر داد و افزود: پارسال 300 فقره پرونده بیمه بیکاری در اهر تشکیل شد و در حال حاضر نیز 250 نفر در حال استفاده از این نوع بیمه هستند.
وی با بیان اینکه اکنون 22 هزار و 300 نفر از جمعیت شهرستان اهر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، اظهار کرد: طی سال گذشته یکهزار و 350 نفر به جمع بیمه‌ شدگان سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان اضافه ‌شد.
فتحی با اشاره به اینکه شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اهر بر حوزه شهرستان هوراند نیز رسیدگی می ‌کند، گفت: برخی از افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی که شاید در سایر شهرستان‌ها فعالیت داشته باشند خدمات خود را از تأمین اجتماعی اهر دریافت می‌کنند، چون دریافت خدمات از این شعبه را بهتر از محل اشتغال خود ارزیابی کرده‌اند.
رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اهر با تأکید بر اینکه شاغلان مشاغل آزاد و پنهان جامعه می ‌توانند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار بگیرند، افزود: افرادی که در جامعه مشغول به فعالیت در عرصه‌های مختلف هستند، اما تحت پوشش بیمه نیستند، می‌توانند با پرداخت ماهانه 180 هزار تومان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار بگیرند.
شهرستان اهر با جمعیت 150 هزار نفر در فاصله 110 کیلومتری شرق تبریز واقع است.
7225/3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.