کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: امیدوارم سال بعد بازیکنان خوبی جذب تراکتور شوند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مهدی کیانی بعد از تساوی یک بر یک تراکتور و سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، سپاهان هم به سه امتیاز بازی احتیاج داشت و ما هم امروز برای جبران شکست هفته‌ی قبل تلاش کردیم ولی متاسفانه تیم ما بدشانس است.
وی ادامه داد: تمام توپ‌ها وارد دروازه‌مان می‌شود و در سوی دیگر هیچ کدام از موقعیت‌های خوبمان به گل تبدیل نمی‌شود. این فصل شرایط خیلی سخت است و امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب در سال آینده شاهد تراکتور قدرتمند باشیم.
کیانی در خصوص نارضایتی هواداران از عملکرد تیم، بیان کرد: همواره به هواداران حق می‌دهیم، ولی گلایه دارم،‌ عده‌ای که هوادار تراکتور نیستند در فضای مجازی حرف‌هایی می‌زنند، هر چیزی به ما بگویند قبول می‌کنیم ولی نباید به خانواده‌مان بی‌احترامی شود.
کاپیتان تراکتورسازی ادامه داد: امسال تیم ما خیلی جوان شده و از نظر نفرات مشکل داریم، این در حالی است که برای جنگیدن در سه جام باید دو تیم خوب داشته باشیم که متاسفانه نداریم، ضرورت دارد بازیکنانی در حد نام تراکتور جذب شوند.
وی ادامه داد: کمبود بازیکن و جوان بودن تیم باعث شد از موقعیت‌های فراوان که در آسیا و لیگ ایجاد کردیم، نتوانیم استفاده کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.