سرپرست تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز انتشار مطالبی درخصوص درگیری‌اش با رسول خطیبی در جریان بازی مقابل آلومینیوم اراک را تکذیب کرد.
 
اسد گلزاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با ابراز تاسف نسبت به وقایع روی داده در این بازی اظهار کرد: برخلاف آنچه در برخی رسانه‌ها منتشر شده، هیچ‌گونه درگیری فیزیکی بین من و رسول خطیبی روی نداده و یک جر و بحث در نیمکت تیم را، دعوا و درگیری بین من و سرمربی تیم جلوه داده‌اند.
 
وی با بیان اینکه اشتباهات مکرر داور دربازی برابر آلومینیوم اراک باعث وارد شدن فشار روانی به تیم و عصبانیت سرمربی شده بود، افزود: طبیعی است وقتی چنین مسائلی در یک بازی به وجود می آید، تنش و التهاب بین نیمکت‌نشینان بالا می‌رود.
 
سرپرست تیم ماشین‌سازی با تاکید بر این‌که اعضای تیم به مثابه یک خانواده هستند، اظهار کرد: ممکن است در این جمع بر اثر فشار روانی، حرف و حدیث‌ها و جروبحث‌هایی هم بین افراد پیش بیاید و این طبیعی است، ولی در حال حاضر کادرفنی به صورت کامل و هماهنگ زیر نظر مدیریت باشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.