فرماندار هشترود گفت: اولویت اول منطقه، جذب سرمایه گذار بوده، زیرا تنها راه علاج برون رفت از مشکلات و فائق آمدن به بیکاری در حمایت از سرمایه گذاران است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، امین امینیان در جلسه شورای اداری هشترود خاطر نشان کرد: تولید، نیروی محرکه یک جامعه است و باید از این نیرو نهایت استفاده را برد و اشتغال ایجاد کرد تا مردم منطقه به سایر شهرهای کشور مهاجرت نکنند و هشترود با رشد منفی جمعیت مواجه نشود.
وی افزود: در سال ۹۷ تمامی مسئولان باید پای کار باشند تا وضعیت اقتصادی هشترود بهبود یابد و با جذب سرمایه گذار و حمایت از آنها بدون بروکراسی زائد اداری شاهد هشترودی بهتر و آبادتر باشیم.
وی اظهار کرد: همه مسئولان باید در خدمت مردم باشند و در جهت حل مشکلات آنان قدم های موثری بر دارند در غیر این صورت در کوتاه مدت برکنار خواهند شد.
امینیان ادامه داد: متاسفانه بانک ها برای مردم و ادارات مشکلاتی را پدید آورده اند و به جلسات هم نمی آیند.
دبیر شورای اداری هشترود نیز در این جلسه گفت: در ایام تعطیلات، مرخصی برای روسای ادارات بدون هماهنگی با فرمانداری ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.
ناصر نادری اظهار کرد: تمامی ادارات باید به دوربین مدار بسته مجهز شوند در غیر این صورت اگر سرقت و یا حادثه ای در ادارات روی دهد، شخص رئیس اداره مقصر خواهد بود و باید پاسخگو باشد.
فرمانده سپاه ناحیه هشترود نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: امیدوارم تمامی مسئولان در سال جدید درد مردم را بفهمند و برای درمان دردهای مردم مرهم باشند.
سرهنگ احمد تقی پور اضافه کرد: ما می‌خواهیم مردم با مسئولان راحت !باشند و مشکلاتشان را با آنها در میان بگذارند و خواسته های خود را بیان کنند و مسئولان نیز مشکلات مردم را مرتفع سازند.
وی از اجرای ۷ طرح جدید با عنوان گشت های بسیجی محله محور در جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی، بالا بردن ضریب امنیت همراه با نیروی انتظامی، تشکیل صندوق های قرض الحسنه، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق هدف، ایجاد بیمارستان صحرایی به مدت معلوم در منطقه و کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی خبر داد.
فرمانده نیروی انتظامی هشترود نیز در شورای اداری شهرستان، خاطر نشان کرد: مردم باید کمک حال نیروی انتظامی باشند تا در بحث سرقت و جلوگیری از سایر بزه های موجود در جامعه موفق عمل کنند و مخلان آسایش مردم را نا امید سازند.
سرهنگ محمد تقی سلطانی یاد آور شد: همه ادارات و مردم به خصوص آموزش و پرورش و بانک های هشترود و نظر کهریز باید ضریب امنیتی خود را بالا ببرند تا در ایام تعطیلات مورد دست برد سارقین قرار نگیرند.
وی با گلایه از نبود یک تابلو مناسب در ورودی هشترود از اتوبان پیامبر اعظم(ص) خاطر نشان کرد: مسافران و گردشگران در هنگام ورود به هشترود مشکل دارند و نمی‌توانند راه ورودی هشترود را پیدا کنند.

در حاشیه این جلسه شهردار هشترود نیز به خبرنگار ایسنا گفت: پرسنل شهرداری به صورت شبانه روزی در جهت زیبا سازی منطقه در تلاش هستند و سعی دارند منطقه را برای ورود گردشگران داخلی،خارجی و مردم هشترود آماده کنند.
سلمان محمدی ادامه داد: تمامی نیروهای خدماتی،امدادی،آتش نشانی و اداری شهرداری شهرستان هشترود در ایام تعطیلات آماده باش هستند تا در صورت نیاز، در صحنه باشند.
وی اضافه کرد: در ایام تعطیلات اسباب کشی و حفاری در سطح شهر به طور کل ممنوع است و در صورت اسباب کشی باید از اداره اماکن عمومی مجوز دریافت شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.